czwartek, 7 kwietnia 2016

Inspiracje #2 Spring outfit

Siemanko! 

A więc jest to z kolei drugi post z inspiracjami, który pojawił się na moim blogu.
Tym razem ze stylówkami trochę bardziej wiosennymi, na bardziej słoneczne dni jak i na te gdy tego słońca jest trochę mnieeej. Jak na razie jest mega pogoda, normalnie bajka, a jak tam u was?

Ogólnie to na moim blogu wybiło niedawno 100 obserwacji, jest mi straaaaasznie miło, że was jest już tylu i mam nadzieję, że bedzie coraz coraz więcej.
A swoją drogą bardzo dużo osób pisało mi ostatnio że uwielbiają mojego bloga, że super prowadzę snapa ,że jestem bardzo ładna, że trzymają za mnie kciuki cały czas, nawet nie wieecie jak mi jest mega miło i ile mi to daje motywacji!
Jak zawsze czytam takie wiadomości to po prostu łaaaał, nie wierzę, że to się dzieje. Naprawdę nie wiem co powiedzieć. Po prostu MEGA DZIĘKUJE, dajecie niezłego kopa i mam nadzieję właśnie, że po prostu będzie takich osób coraz więcej.





















A, i jest jeszcze taka jedna sprawa. A mianowicie to założyłam dziś snapchata, takiego powiedzmy trochę bardziej blogowego. Więc jeśli ktoś by chciał sobie mnie trochę poogladać, co u mnie, co robię, jakieś outfity na szybko lub chce być z pewnymi sprawami na bieżąco, to serdecznie zapraszam, jeśli chcecie to w komentarzach podawajcie swoje nazwy, chętnie dodam i poogladam. 
BUUUUUUUUUZIAKI!
snap: JULIETTEEZ 
instagram również JULIETTEEZ 
:) 




38 komentarzy :

  1. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :) Daj znać u mnie.
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam posty z inspiracjami !
    Świetne zdjęcia:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post z inspiracjami!
    Mega zdjęcia! <3
    Ja już obs :) Liczę na to samo! :)

    Mój Blog - KLIK! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obserwatorów! <3
    Śliczne inspiracje. :)

    Pozdrawiam :*
    NOWY POST NA crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze bedzie coraz wiecej, w sumie nie jest to jakies mega osiągniecie bo dla niektórych moze sie to wydawać mało, ske jak dla mnie w takim czasie to jest duzo i z każdej obserwacji cieszę sie jak dziecko:)

      Usuń
  5. Świetny post. Uwielbiam posty z inspiracjami. ;)
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post , możesz być pewna , że będę tu często zaglądać ☺
    Zapraszam do mnie http://tips-for-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) Zapraszam do mnie: http://sockalifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje! :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam inspiracje! Zwłaszcza te, które kojarzą się z wakacjami <3

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia.
    Jaram się takimi inspiracjami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia jak i post <3
    wearehappyjulia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! świetny post. Wybrałaś bardzo ładne, pasujące do siebie zdjęcia.
    Na pewno będę tu często zaglądać :)
    Zapraszam do siebie: http://www.theotherwoman.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i post! podoba mi się design Twojego bloga :)
    modern-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i post! podoba mi się design Twojego bloga :)
    modern-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje 100 obserwatorów ;P
    Świetne stylizacje i zdjęcia ;D Najbardziej ujeła mnie ta mała dziewczynka ;D Cudna *.*
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Mnie tez wlasnie dlatego postanowiłam ja dodac tu w swoim poście :D

      Usuń
  16. Gratuluję rekordu obserwatorów, oby tak dalej :D
    Ładne zdjęcia, lubię takie zestawienia inspiracji :)
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię oglądać takie zestawienia inspiracji, sama czasem takie wykonuje i nie kryję że jest to fajna zabawa :) Trzymaj tak dalej, yczę dalszych sukcesów :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje są świetne. Zawarłaś w nich wiele mody i trendów ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym tylko miała takie ciuchy w swojej szafie:(( haha :D
    www.kineeeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje :)
    Buziaki x
    Obs=Obs
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka