środa, 2 marca 2016

INSPIRATIONS #1

Hejka!

 Od dłuższego czasu już miałam w planach, żeby na blogu pojawił się post z różnymi inspiracjami no i jest!! A mianowicie temat lata.. ahh.. Każdy już chyba teraz marzy o tych upałach, morzu no i przede wszystkim wolnym od szkoły. Post miał się pojawić wczoraj lecz..
Ostatnio powiedzmy, że zapisałam się z koleżanką na pewien marszobieg a mianowicie dla żołnierzy wyklętych, nie był to długi dystans więc postanowiłyśmy pójść, w końcu fajne wydarzenie i w pewnym sensie poświęcenie. Pogoda w ostatnim tygodniu nie była najlepsza, ale dało się przeżyć. Jednak tego dnia całyy czas padał śnieg z deszczem. Było mokro i zimno. Gdy dotarliśmy na miejsce gdzie miało rozpocząć się to wydarzenie, wszyscy byli już całkowicie mokrzy, no nie było to fajne, lecz humory dopisywały. Były wszystkie szkoły z mojej miejscowości i okolic. Miałam nawet przyjemność wypowiedzieć się dla telewizji świętokrzyskiej mimo to, że wyglądałam strasznie. Dzisiaj rano wstałam spojrzałam za okno i po prostu się załamałam.. Wszędzie, dosłownie wszędzie góry śniegu, więc mimo wolnego zostałam w domu i oglądałam stare zdjęcia z wakacji, więc dlatego też temat lata. :)

Chcecie więcej takich postów?
Gdzie byliście na wakacjach, a gdzie teraz chcielibyście pojechać?
Jakie znacie fajne miejsca na wypoczynek z rodziną lub przyjaciółmi ?
Co najbardziej lubicie w lato?

A tak poza tym.. na moim blogu pojawiła się muzyka, co o tym sądzicie?









43 komentarze :

  1. Świetne inspiracje. Aż zatęskniłam za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły :)

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, że wzięłaś udział w tym wydarzeniu, jeśli to szkoła organizowała wyjście okolicznościowe i zachęcała was do tego to plus dla szkoły, a jeśli to wyłącznie wasza inicjatywa to jeszcze większy plus dla was! ;>

    Odnośnie wakacji to tak wiele chciałabym zwiedzić, że aż nie wymienie wszystkiego;D

    Klimatyczne inspiracje!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze przeczytałaś tekst, bo większość osob tylko patrzy na zdjęcia! Dziękuje bardzo!! :*

      Usuń
  4. Ciekawy post i bardzo fajne zdjęcia :) http://takaczaja98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje, z muzyką na blogu świetny pomysł :D. Mogłabyś dodawać troszkę większe zdjęcia ;)
    Obswerwuję! http://not-always-normal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo bardzo!! Poprawie sie następnym razem :D

      Usuń
  6. super inspiracje i piosenka w tle :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czytając i oglądając zdjęcia do tego posta naprawdę zatęskniłam za latem... mam już dość tej zimy. Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda sie powoli poprawia wiec miejmy nadzieje ze juz niedługo bedzie ciepło! Dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  8. inspiracje jak najbardziej wakacyjne ;) aż miło popatrzeć. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł na post z takimi inspiracjami, naprawdę swietne! :)


    http://keeeith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas beda sie pojawiać wlasnie takie inspiracje :) dziękuje!

      Usuń
  10. fajny pomysł, inspiracje też niezłe-czekam z niecierpliwością na lato.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak mi się spodobała Twoja muzyka w tle,że link z Twoim blogiem w ogóle nie wyłączam :)
    Jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo mi miło! Dziękuje bardzo, xo jakiś czas bedzie sie pojawiała nowa muzyka, cos w podobie do tego co jest teraz :) :)

      Usuń
  12. świetny blog! :)
    post jak najbardziej na tak i bardzo ładny desing!
    obserwuje <3
    zapraszam serdecznie! :)
    http://pianeksy.blogspot.com/2016/03/black-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Design sama robiłam, nie jestem jakos mega dobra w takich sprawach ale strasznie mi miło ze sie podoba! :)

      Usuń
  13. Marze już o wakacjach jak patrzę na takie zdjęcia :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie deszcz... Pogoda dość przygnębiająca, więc fajnie jest pooglądać inspiracje letnie :)

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  15. jeejku te ciała *.* marzenie :D ja chciałabym do Chorwacji, ale niestety... :D świetny blog :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku byłam w Chorwacji, super tam jest! Dziękuje, bardzo mi miło!

      Usuń
  16. Nie ma to jak letnie inspiracje zimą :)) poprawiają humor w te szare dni:). Ja na wakacje chce się wybrać do Chorwacji^^
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo chorwacje! Piękne widoczki i oczywiscie gorącoo :) pozdrawiam!

      Usuń
  17. Inspiracje piękne <3

    pysioolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo iż nie przepadam za inspiracjami, wybrałaś ładne zdjęcia. Ja w ubiegłym roku byłam w Bułgarii, na kolonii, w tym z chęcią pojechałabym do Chorwacji :)
    Pozdrawiam :) differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło! No to życzę udanych wakacji i dziękuje :)

      Usuń
  19. Fajny pomysł na posta. Fajne sklejki. Fajny blog :D Bardzo dobrze się czytało :D Zdecydowanie więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne inspiracje, aż rozmarzyłam się o wakacjach :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje! Aż zapomniałam o tej ponurej pogodzie za oknem. ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie uświadomilaś mi jak ja bardzo potrzebuję lata! Nie mogę znieść już tej tęsknoty do ciepłego słońca, do plaży, do wakacyjnej wolności...
    zaraz się popłaczę, haha
    Cudowne zdjęcia i inspirację.
    Pozdrawiam SŁONECZNIE,
    www.wiki-ng.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka