niedziela, 28 lutego 2016

HYBRYDY

Cześć Wam! Strasznie uwielbiam lakiery hybrydowe, przede wszystkim, dlatego że są trwałe. Jeśli są położone na żelu trzymają się nawet do 5 tygodni, na paznokciu wiadomo troszkę krócej, ale lepiej niż zwykłe lakiery. Moja mama jest kosmetyczką więc mam możliwość i dostęp do różnego tego typu rzeczy! Hybrydę umiem już zrobić sama, jednak nie jest to taka prosta sprawa, między innymi, dlatego że trzeba pamiętać co po kolei się robi i musimy naprawdę uważać żeby paznokcie były czyste oraz odtłuszczone. Dużo osób myśli, że jest to skomplikowane jednak naprawdę, jeśli mamy taką możliwość to bardzo bardzo polecam zaopatrzyć się w taką specjalną lampę oraz lakiery, lampy nie są jakieś najtańsze, jednak wiadomo, że jeśli robimy tylko dla siebie paznokcie, nie będziemy kupować najdroższej bo one się praktycznie niczym nie różnią. Jeśli chodzi o lakiery hybrydowe to polecam bardzo z firmy SEMILAC, wypróbowałam z mamą już wiele lakierów, z różnych firm i myślę, że lepiej jest troszkę zainwestować niż mają nam się zrobić odpryski po kilku dniach. Musiałam je sobie troszkę przedłużyć, dlatego że mam strasznie krótkie swoje paznokcie i nie wyglądałyby dobrze.


Krok 1. Zaczynamy od przygotowania paznokcia, czyli zmywamy stary lakier, nadajemy kształt i piłujemy oraz na koniec odtłuszczamy.
Krok 2. Nadkładamy bazę i utwardzamy w lapmie UV, musimy uważać, aby nie zalać skórek.
Krok 3. Następnie nakładamy kolor, utwardzamy, następna warstwa i przemywamy cleanerem (odtłuszczaczem ) aby nic się nie kleiło.
Krok 4. Na koniec nakładamy nabłyszczacz lub lakier matujący i również utwardzamy, jednak nie jest to konieczne. :)
I gotowe!! Kilka słów o zdejmowaniu hybryd. Jeśli tylko zaczyna odpryskiwać radzę od razu ściągnąć/zmyć. Ja najczęściej po prostu piłuję, lecz to niszczy bardzo płytkę paznokcia, więc po prostu 1. Musimy spiłować troszkę warstwę wierzchnią. 2. Następnie moczymy wacik w acetonie i nakładamy na paznokcia i owijamy sreberkiem. Czekamy 5-10 minut. 3. I ostatnim krokiem jest po prostu zdjęcie drewnianym patyczkiem. Post troszkę długi i inny niż poprzednie, mam nadzieję, że chociaż troszkę pomocny, piszcie w komentarzach czy chcecie więcej takich. :)

31 komentarzy :

  1. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad hybrydami, Twój artykuł chyba mnie do tego przekona :)

    https://homebutik.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj sie tylko rób! Bardzo polecam i dziękuje :)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się hybrydy jednak chyba to nie dla mnie :D Bardzo fajne zdjęcia. Ciekawie pokazałaś jak robiłaś :) Pozdrawiam ;) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zastanawiam się nad kupieniem zestawu do hybryd :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybrydy są piękne, ale strasznie niszczą paznokcie. ;/
    Bardzo fajny post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy wlasnie nie mieszczą tak bardzo jak żele, wiem bo robiłam juz milion razy jednak kocham żele i hybrydy :)

      Usuń
  5. Ah, ta moda na sztuczne paznokcie. Wyglądają pięknie i naprawde można robić z nimi cuda ale mimo wszystko, nigdy bym sobie ich nie zrobiła. Moje paznokcie są słabe z natury, po co miałąbym je jeszcze osłabiać takimi zabiegami.
    Drobna rada: następnym razem przy robieniu tkaiego postu zadbaj nieco bardziej o oświetlenie i rób więcej zbliżeń ;)
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    Swoją drogą, może zainteresuje Cie konkurs, który organizuje na swoim blogu (trzeba kliknąć w banner)? Zapraszam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez są strasznie słabe, ale i tak jak mam troszkę czasu to sobie je przedłużam :) wiem wiem wlasnie zdjęcia robiłam rano oraz wieczorem by było straszne światło, następnym razem sie postaram bardziej, ale dziękuje bardzo, fotograf tez dopiero sie wprawia wiec proszę o zrozumienie :D

      Usuń
  6. obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszły! Już kiedyś oglądałam na YT jak robi się hybrydy i wiem, że nie jest to łatwe :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna powiedzieć ze dopiero sie uczę, bo hybrydy robiłam moze z Max 5 razy, bo zawsze mi mama robi wiadomo :D jest kilka rzeczy do poprawki, ale nie jest najgorzej :) w internecie mega dużo jest takich rzeczy, ale chciałam zeby taki post sie pojawił na moim blogu, zeby moi obserwatorzy wiedzieli co nie co o mnie i czym sie zajmuje :D

      Usuń
  8. Może kiedyś spróbuje hybryd :P Kto wie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się zaopatrzyć w rzeczy do przedłużania :)
    Super Ci to wyszło :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero sie uczę, ale dziękuje :) jeśli chodzi o przedłużanie to trzeba troszkę poczytać na necie jak ske to powinno robic zeby paznokcie nie były za grube oraz zeby nie było gór i dolin na tym paznokciu, wymaga to troche wprawy a przede wszystkim cierpliwości, ja jeszcze nie umiem robic takich rzeczy, wiec powodzenia! :)

      Usuń
  11. Świetnie Ci to wyszło, aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam hybrydy!
    Mi osobiście przypadły lakiery z Modeny, które również polecam :)

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie znam tej firmy ale na pewno w najbliższym czasie wypróbuje! :)

      Usuń
  13. Super post. Też często tobie sobie hybrydy ale jednak bardziej przypadły mi do gustu żele :)http://sayaen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt żele przede wszystkim dłużej sie trzymają, ja tez zazwyczaj robie żele, pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Chciałam zrobić sobie hybrydy, ale u mnie w gim nie zgadzają się za bardzo :/
    Pozdrawiam
    Obserwuje szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ja tez najchętniej miałabym cały czas ale problem jest ze szkoła :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka