sobota, 16 kwietnia 2016

Coachella Festival 2016

Coraz więcej w internecie słychać o słynnym festiwalu muzyki i sztuki, który co roku odbywa się w kwietniu w Stanach Zjednoczonych.
Powszechnie znany jako COACHELLA FESTIVAL.
Wydarzenie skupia pasjonatów różnych gatunków muzyki, m.in.: rocka, indie, hip-hopu oraz elektronicznej muzyki tanecznej. 
Festiwal z biegiem czasu stał się nie tylko festiwalem muzycznym, ale również modowym.
Coachella zyskała ogromną sławę wśród celebrytów i amerykańskich gwiazd. 
Panuje styl głownie boho, hippi i wszystko inne z tym związane. Zakochałam się od niedawna w takim właśnie stylu i dlatego tez koniecznie musiało się to pojawić w moim poście. 
Ale wiadomo festiwal to przede wszystkim super zabawa z przyjaciółmi. Co możecie zaobserować na instagramach lub snapchatach znanych osób. Ja oglądając to jestem pod ogromnym wrażeniem i mam nadzieję, że kiedyś wybiorę się na tą imprezę. 

















Na festiwal wybrała się również nasza polska znana blogerka Maffashion. Cały jej pobyt tam, stylizację itd możemy zaobserować na fb, instagramie oraz jej snapchacie. 



Przygotowałam rownież dla was takie letnie festiwalowe outfity. Występują sukienki w przeróżne wzorki oraz takie narzutki, dłuższe lub krótsze. Strasznie mi się podobają i będę musiała na lato zaopatrzyć się koniecznie w tego typu ciuszki.. Oczywiście większość rzeczy będą dostępne w H&M o których nawet wspomina na swoich portalach Maffashion. 











Przygotowałam również dla was moją taką stylówkę na szybko inspirowaną właśnie stylem boho czy hippi, Krótka wzorzysta sukienka połączona z jesansowymi szortami. Do tego botki lub letnie kozaki. Oczywyiście nie mogło zabraknąć szalika czyli takiej mini narzutki. Oraz moje ulubione okulary, które spotkaliście już  w poprzednich postach, złoty naszyjnik oraz bransoletka. Mam nadzieję, że wam się podoba. Jeśli miałabym wybrać się na taki festiwal pewnie zastanawiałabym się dłuuugo co założyć. A wymyśliłam w sumie na szybko taki look, piszie w komentarzach koniecznie co o tym sądzicie.









55 komentarzy :

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym festiwalu, a powiem szczerze, że dzięki Tobie zaciekawiło mnie to! Super post :)
    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie tez niedawno dowiedziałam sie o takim festiwalu, wiec postanowiłam o tym napisać. Dzieki wielkie!

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tym festiwalu. Obserwuję Maffashion więc wiedziałam że jedzie :) Bardzo fajna stylizacja :) Typowo letnia lub na późną wiosnę :) Pozdrawiam ! slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja i nie słyszałam o tym festiwalu i ogólnie super post :* <3
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tak mega znany festiwal, jednak ma w sobie to cos! Dziękuje!:)

      Usuń
  4. Ja też dużo słyszałam o tym festiwalu i to pewnie dlatego, że na moim snapie mam dodaną Julie (maffashion) i ona właśnie jest na nim i wszystko pokazuje:))
    Stylizacja jest prześliczna i ty jesteś bardzo ładna:))
    Obserwujemy ♥
    www.kineeeczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio głośno w internecie o tym festiwalu :D Muszę się nim bardziej zainteresować, choć bardziej ciekawi mnie warstwa muzyczna. Bardzo fajny post, zwięźle opisane wszystko co należy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjcia Gigi :D nie lubie jej ale wygladala slicznie, a ten festiwal jest swietny :D
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również słyszę o tym festiwalu po raz pierwszy, więc bardzo Ci dziękuję za ten post. Cudowna stylizacja. :)

    Obserwuję. http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to znany w Polsce festiwal, dlatego tez postanowiłam o tym napisać, to ja dziękuje!! :)

      Usuń
  8. Jejku, ile bym dala, żeby się tam znaleźć! :)
    Cały czas obserwuje Snapchata Maffashion i staram się śledzić na bieżąco, co się tam dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju znaleźć się m coachelli to musi być cudowne uczucie! :) Może kiedyś się i ja tam pojawię hehe :D Uwielbiam ten styl boho <3 Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedziemy razem haha :) dzieki wielkie! :*

      Usuń
    2. Nigdy nie byłem na takim festiwalu. Jestem wielkim fanem mody amerykańskiej. Kocham właśnie takie klimaty, jakie prezentujesz na zdjęciach. Owe festiwale muszą być niezwykle intersujące.
      Twój blog jest przejrzysty i ciekawy.
      krzysiektom.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja rownież! Dzieki wielkie!:) mega sie cieszę.

      Usuń
  10. W tym roku bardzo głośno o tym festiwalu w polskim internecie :)
    http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/04/co-warto-kupic-na-promocji-49-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez to zauwazylam wlasnie, bo w tamtym roku nie słyszałam o takim festiwalu.:)

      Usuń
  11. Fajny festiwal! Trochę daleko od nas, ale my mamy Woodstock i teraz wiem, że wyciągnę z pod łóżka swoje stare ciuszki w stylu hippi :-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny festiwal! Trochę daleko od nas, ale my mamy Woodstock i teraz wiem, że wyciągnę z pod łóżka swoje stare ciuszki w stylu hippi :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, to super! Elasnie na festiwalach powinien panować tylko taki klimat moim zdaniem :)

      Usuń
  13. Słyszałam o tym festiwalu jest super. Nawet mam takie plany rzeczy za rok na niego pojechać z moja siostra cioteczną. Mam nadzieje, że sie to uda. Uwielbiam modę amerykańską :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to mam nadzieje ze uda ci sie tam pojechać i mam nadzieje ze pojawi sie taki post na blogu, chętnie bym poczytała twoja opinie :)

      Usuń
  14. Nie miałam okazji słyszeć nic na temat tego festiwalu, ale dzięki Tobie już o nim wiem.
    Świetna stylizacja, bardzo mi sie ona podoba. Idealna na lato , zdecydowanie.
    Pozdrawia i życzę miłego dnia,
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o takim czymś,ale teraz już wiem.Mam prześliczny wygląd bloga cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy taki festiwal :D Chciałabym kiedyś na takim być :D
    Ciekawy i śliczny blog, życzę Ci powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim wydarzeniu, ale wydaje się ciekawy!

    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, właśnie na swoim blogu napisałam o tym samym więc zapraszam do siebie :) świetne zdjęcia i stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam kiedyś o tym i zazdroszczę wszystkim osobą, które maiły okazje tam być, świetna zabawa! Twoja stylizacja jest śliczna. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wlasnie mega zazdroszczę! Mam nadzieje ze kiedys sie tam wybiorę :( dziękuje!!

      Usuń
  21. Słyszałam już o tym festiwalu :) Obserwuję co tam dzieje, dzięki Jessice Mercedes, która również tam jest :)
    Swietną stylizację przygotowałaś. Myślę, że bez problemu mogłabyś się wybrać w takim zestawieniu na ten festiwal :)
    Życzę Ci, abyś już wkrótce mogła wybrać się na Coachellę :)

    Pozdrawiam:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj już czytam drugi post o tym festiwalu i coraz bardziej on mnie ciekawi
    Chętnie bym tam pojechała *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka impreza i jeszcze jakie mega widoki wokół! Idealnie:) dzieki!

      Usuń
  23. Ja tez od niedawna stałam się wielką wielbicielką stylu hipi, boho ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Coachellę!
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się być na tym festiwalu :)
    Super post!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. Top 10 Brows & Lashes In North Of Singapore

    2.Top 10 Hair Removal Salons In Northern Of Singapore

    3.7 Signs and Symptoms of Vitamin D Deficiency

    4. Your Top 11 Escape Rooms in Singapore - Can You Break Free?

    5.61 Free Online Courses with Harvard University"

    OdpowiedzUsuń
  26. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  27. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpowiedzUsuń
  28. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Top 10 Nails & Make Up Salons in North Eastern Singapore

    2.""Getting Your Dream Job During COVID-19)

    3. Top 10 Nails & Make Up Salons in Orchard and Central Singapore

    4. Top 10 Hair Regrowth and Hair Loss Treatment Centres in Downtown Central Singapore

    5.5 Valid Reasons why Girlfriends Bite their Boyfriends"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka